Oudjaarsavond

4 januari 2022 - Villavicencio, Colombia

En dan ben je zomaar bij voor mij onbekende mensen…. En dan is er vuurwerk en echte whisky…. En een heuse asado, oftewel vlees en vlees…. Er wordt gepraat, er worden grapjes gemaakt, er worden spelletjes gespeeld… Er wordt gedronken (later stappen de mensen met het grootste gemak zonder helm weer op de motorfiets) en gedanst (nee, wees gerust, dat sla ik over)….. Uiteindelijk is het een heus straatfeest, waarbij buren en straatgenoten aanschuiven…. Bij 28 graden, laat dat dan het verschil zijn….

1. Leo:
    4 januari 2022
    Wauw dat is gezellig! En wat een klein stukje vlees ligt er op de bbq 😱😵‍💫🥴. Die Old Par kennen we😋. Een geslaagd einde voor jou van een moeilijk jaar! Laat het nieuwe jaar maar goed beginnen! Kom heelhuids terug!
  2. Rob:
    4 januari 2022
    Ja, een asado gaat om grote lappen 😂
  3. Leo:
    4 januari 2022
    Daar heb jij geen moeite mee,toch😜
  4. Rob:
    4 januari 2022
    Nee, zeker niet, maar op zich eet ik door de warmte niet veel. Ben al een paar kilo kwijt 😂
  5. Leo:
    4 januari 2022
    Dat is dan een extra bonus 😊. Geniet nog even van de warmte, hier wordt het weer wat kouder en momenteel is het nat😞.
  6. Rob:
    4 januari 2022
    Hier is het nog korte broeken en hemdjes weer…. Gelukkig is er elke dag water om het zweet weg te spoelen 😜
  7. Hans Bolt:
    4 januari 2022
    Wat bijzonder om zo aan te mogen schuiven!
    Hier ook een warmterecord tijdens de jaarwisseling, maar de 28 graden nét niet gehaald.... haha!!
    Geniet nog daar!
  8. Joost:
    4 januari 2022
    Mooi feestje en alles zo herkenbaar. En gelukkig was er een fatsoenlijke fles open, want Something Special lijkt me van een onduidelijk kaliber! 😅
  9. André & Ester:
    5 januari 2022
    Het lijken de Antillen wel 😋
  10. Judith:
    5 januari 2022
    Wat leuk om op deze manier een nieuw jaar te starten!